kaspyn

kaspyn

kaspyn

kaspyn

تصفیه آب صنعتی

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ب.ظ

آب صنعتی آبی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از اهمیت زیادی برخوردار است و، می توان در داروسازی، صنایع غذایی و صنعت الکترونیک از آن نام برد.

برخی کاربردهای تصفیه آب صنعتی 


1-از این دستگاه ها برای تولید آب مصرفی می توان استفاده کرد
2-برای سیستم های دیالیز بیمارستانی
3-تامین آب مورد نیاز برای مصرف های کشاورزی
4-کاربرد در آب مصرفی برای نیروگاه های بخار
آبی که برای خنک کردن تجهیزات استفاده می شود نباید، به تجهیزات آسیب برساند به همین دلیل دستگاه تصفیه صنعتی اهمیت پیدا می کند و باید آلودگی های آب از بین برود چون آب مصرفی در صنایع مهم است. دستگاه تصفیه آب صنعتی انرژی کمتری نسبت به روش های دیگر مصرف می کند و باکتری ها، ویروس ها از این دستگاه عبور نمی کند

انواع دستگاه های تصفیه آب و کاربرد آنها 


دستگاه های تصفیه آب بر اساس ظرفیت و نوع به دو دسته تقسیم می شوند : دستگاه تصفیه آب صنعتی و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی.


دستگاه تصفیه آب صنعتی : این دستگاه در صنعت کاربرد دارد و ظرفیت دستگاه های تصفیه آب صنعتی از 5 متر مکعب به بالا در شبانه روز می باشد.
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی : این دستگاه ها از ظرفیت پائینی برخوردارند و برای مکان هایی که از دستگاه های تصفیه آب صنعتی استفاده نمی شود مثل بیمارستان ها، مورد مصرف قرار می گیرد.
دستگاه های تصفیه آب صنعتی برای مصارف صنایع آرایشی و داروسازی و هر صنعتی که نیاز به آب با استاندارد مشخص دارد استفاده می شود و در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی، برای رستوران ها و هتل ها از دستگاه های صنعتی با ظرفیت استفاده نمی شود، مورد مصرف قرار می گیرد. البته همیشه یکی از مشکلات خریداران تفاوت قیمت های متفاوت از تولید کننده های تصفیه آب می باشد که، با توجه به حساسیت های زیاد که در تجهیزات سیستم تصفیه آب دارد انتخاب بهترین تجهیزات از اهمیت بسیار بالایی در ساخت این دستگاه دارد. برخی از دلایل تفاوت قیمت ها در کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه، خدمات بعد از فروش ، مدل دستگاها، اصل بودن دستگاه تصفیه آب، گواهی نامه ها و استانداردهای دستگاه تصفیه آب است.

برای اطلاعات بیشتر بهداشت آب به سایت مورد نظر مراجعه کنید.

  • mnhjbg jhyu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی