kaspyn

kaspyn

kaspyn

kaspyn

قیمت لوله گالوانیزه گرم با قیمت لوله گالوانیزه ساده و گلند ضد انفجار
قیمت لوله گالوانیزه گرم با قیمت لوله گالوانیزه ساده و گلند ضد انفجار ، دارای هزینه مناسبی نسبت به کارایی لوله های گالوانیزه می باشد . گلند ضد انفجار قطعه ای مهم در محافظت از کابل ها در صنعت ساختمان سازی و الکتریکی است .

قیمت لوله گالوانیزه گرم
لوله گالوانیزه گرم در صنعت آهن آلات ، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند . پوششی از جنس روی که بر روی فلزات و لوله ها قرار میگیرد جهت محافظت لوله ها از خوردگی و آسیب دیدگی می باشد . قیمت لوله گالوانیزه گرم با توجه به پوشش و فرآیند گالوانیزاسیون و موادی که جهت عایق کاری استفاده میگردد متفاوت می باشد . معمولاً طول لوله گالوانیزه حدود 6 متر می باشد . در روش گالوانیزاسیون گرم ، لوله گالوانیزه در وان مذاب روی غوطه ور می شوند و پس از مراحلی مشخصی حرارت کافی به لوله ها داده می شود . قیمت لوله گالوانیزه گرم به دلیل عایق کاری در مراحل مختلف ، مشخص و متفاوت می باشد . به طور کلی قیمت لوله گالوانیزه گرم مناسب بوده و به دلیل مقاومت و دوام بالای این لوله ها ، در صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیاری دارا می باشد .
قیمت لوله گالوانیزه ساده
لوله گالوانیزه ساده لوله ای است که طی مراحل مشخص گالوانیزه شدن، چربی گیری انجام شده و پس از آغشته کردن لوله به ماده فلاکس ، وارد کوره های مخصوص با دمای مشخص می شود . قیمت لوله گالوانیزه ساده مناسب و با توجه به میزان درخواست مختلف می باشد . لوله های آغشته شده به فلاکس پس از حرارت دیدن، خشک شده و وارد حمام فلز روی میکنند. پس از گذشت یک دقیقه در دمای 450 درجه سانتی گراد ، لوله های آغشته شده به روی ، از حمام روی خارج می شوند . در صورت استفاده در صنعت ساختمان سازی و صنایع دیگر از لوله گالوانیزه استفاده می شود که دوام و مقاومت بیشتری دارد . قیمت لوله گالوانیزه ساده با توجه به تعداد لوله ها و روش گالوانیزاسیون و عوامل دیگر می تواند قیمتی مناسب و متفاوتی داشته باشد .
گلند ضد انفجار
قطعه ای که جهت اتصال انتهای کابل به تابلو، جعبه توزیع و محفظه روشنایی برق مورد استفاده قرار می گیرد ، گلند ضد انفجار نامیده می شود . گلند ضد انفجار به صورت 5 تکه و 7 تکه تولید شده که به صورت روکش دار و ساده از جنس های برنج و استیل تولید می شود . کاربرد گلند ضد انفجار در جلوگیری از ورود گرد و غبار، آب و آسیب دیدگی کابل ها نقش مهمی ایفا می کند .
نتیجه گیری :
قیمت لوله گالوانیزه گرم و لوله گالوانیزه ساده با توجه به کاربردهای مختلفی که دارند ، مختلف می باشد . گلند ضد انفجار جهت محافظت از کابل و جلوگیری از آسیب دیدگی کابل ها در جعبه توزیع و محفظه روشنایی تعبیه می شود .
منبع : پترو صنعت آنارام psanaram

  • mnhjbg jhyu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی